پژو 2008 جدید ، اولین نسل از پژو 2008 زمانی وارد بازار شد که کراس‌اوورها و خودروهای اسپورت کاربردی محبوبیت کنونی خود را نداشته و شاسی‌بلندها بازار سدان‌ها، استیشن، مینی‌ون‌های شخصی را قبضه نکرده‌ بودند.

احتمالا 2008 های آینده شباهت‌های زیادی به 208 دارند و می‌توان باله‌های کوچکتر نورانی را که تا نزدیکی سپر کشیده شده در خودرو نظاره کرد.

این روزها همگان به دنبال سازه‌ها جذاب، پویا و دینامیک در اشکال و سایزهای مختلف‌اند. پژو که قصد ندارد در این رقابت بازنده باشد تغییرات خود را روی نسل دوم 3008 اجرایی کرد تا بیش از همیشه به یک شاسی بلند تبدیل شود. این تحولات باعث شد تا 3008 در سال 2007 اولین جایزه اروپایی خود را به دست آورد. تغییر در 3008 پایه‌گذار تغییر در دیگر خودروهای این کمپانی مانند 2008 شد.

در حال حاضر 208 های جدید سوپرمینی توسط پژو به نمایش گذاشته شده و ما شاهد نسل جدید طراحی این کمپانی در این خودروی کوچک هستیم. 208 جدید خبر خوبی برای تغییر و تحولات جدید در آینده پژو 2008 جدید محسوب می‌شود. احتمالا 2008 های آینده شباهت‌های زیادی به 208 دارند و می‌توان باله‌های کوچکتر نورانی را که تا نزدیکی سپر کشیده شده در خودرو نظاره کرد. درب موتور نیز در این خودرو عضلانی و ظریف طراحی شده و چهره‌ای توانمندتر به خودرو بخشیده است.

اگرچه هنوز چهره نهایی پژو 2008 جدید نهایی نشده اما این خودرو روی ساختار و پلت‌فرم (CMP) ائتلاف خودروسازان فرانسوی سوار است .

فضای درونی خودرو نیز از آخرین طراحی “آی- کاکپیت” پژو بهره می‌برد و احتمالا یک موتور ملایم هیبریدی در زیر کاپوت می‌تپد. نسخه تمام الکتریک پژو 2008 جدید نیز اندکی بعد با قابلیت حرکت 450 کیلومتر وارد بازار خواهد شد.

پرفروش های قطعات یدکی

لنت ترمز
برف پاک کن
بلبرینگ چرخ
بوش طبق
دسته موتور
دیسک چرخ
شمع
کمک فنر

عرضه کننده برندهای معتبر بین المللی

ان جی کا
ماندو
ایل جین
Onnuri
ولئو
هنن
دوون
سی تی آر