بی ام و سری 7

بی ام و سری 7

مشخصات فنی بی ام و سری 7

کشور تولید کنندهآلمان
نام خودروبی ام و سری 7
کلاس بدنهسدان
کلاس اتومبیلS Segment
وزن1795 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان4
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو245/35 R 21
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب275/30 R 21
حجم موتور1998 cc
نوع موتوربنزینی دارای توربو
تعداد سیلندرها4
تعداد سوپاپ ها16
آرایش قرار گیری سیلندرهاخطی مستقیم
محل قرار گیری موتورموتور جلو
سیستم سوخت رسانیانژکتوری پاشش مستقیم
ظرفیت باک78 لیتر
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار)258 اسبر بخار در 6600 دور بر دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر)400 نیوتون متر در 4200 دور در دقیقه
توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر)130.3 اسب بخار بر لیتر
نوع جعبه دندهاتوماتیک تیپ ترونیک
تعداد دنده (جلو)8
محل قرار گیری اهرم تعویض دندهپدالهای پشت فرمان (شیفتر)
سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت)موتور جلو دیفرانسیل عقب
نوع سیستم ترمز4 چرخ دیسک خنک شونده
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلودیسکی خنک شونده
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقبدیسکی خنک شونده
نوع سیستم تعلیقسیستم تعلیق ایرماتیک
تعلیق جلومک فرسون
تعلیق عقبمستقل
کمک فنرهای جلوگازی
کمک فنرهای عقبگازی
نوع سیستم فرمانبرقی
حداکثر سرعت250 کیلومتر بر ساعت
شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه)6.1 ثانیه
مصرف سوخت شهری7.2 – 7.5 لیتر در 100 کیلومتر
مصرف سوخت جاده ایی4.8 – 4.9 در 100 کیلومتر
سیکل ترکیبی مصرف سوخت5.7 – 5.8 در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگییورو 6
کیسه های هوا ( نوع و تعداد )راننده / سرنشین جلو / زانو / پرده ای
سیستم های پایداری و کمک رانندهدارای دوربین در جلو ، عقب و دوربین جانبی
سیستم های امنیتی و حفاظتیدارای سیستم ایموبلایزر / ورود و روشن کردن خودرو بدون کلید KeyLessStarter / سوییچ خودرو دارای مانیتور جهت ارائه ی اطلاعات کامپیوتر سفری
سیستم فرمان و هدایت پذیریقابلیت هدایت خودرو از روی سوییچ
نوع غربیلکفرمان با غربیلک 3 شاخ با قابلیت تنظیم تلسکوپی در 4 جهت به صورت برقی / دارای مموری / دارای روکش چرمی
سیستمهای تهویه مطبوعدارای سیستم تهویه اتومایک 4 منطقه ای / دارای سیستم رایحه ی مطبوع داخل کابین
سیستم صوتی و تصویریدارای ( سنتر – میدرنج – ساب ووفر – تیوتر ) با برند تجاری هارمن کاردون
سیستمهای مولتی مدیادارای سیستم نمایش اطلاعات بر روی شیشه ی جلو HeadUpDisplay / دارای مانیتور 10.25 اینچی عقب نصب شده بین 2 صندلی جهت کاربر برای استفاده از تجهیزات رفاهی دارای تلفن همراه / دارای سیستم نور پردازی اتاق در 6 رنگ
سیستم صندلیهای جلوصندلی چرمی همراه تنظیمات در 16 حالت به صورت برقی دارای مموری هر دو صنذلی جلو / دارای گرمکن و سردکن صندلی / دارای ماساژور چند حالته / دارای استرحتگاه دست که مجهز به گرمکن نیز می باشد
سیستم صندلیهای عقبصندلی چرمی همراه تنظیمات در 18 حالت / دارای گرمکن و سردکن صندلی / دارای ماساژور چند حالته / دارای کلید های تنظیم برای صندلی های جلو / دارای مانیتور برای 2 سرنشین / دارای استرحتگاه دست که مجهز به گرمکن نیز می باشد
سیستم آیینه هاآینه های جانبی برقی دارای گرمکن / تاشوی برقی / دارای راهنمای روی آینه
سیستم شیشه هاشیشه های برقی اتوماتیک برای 4 سرنشین / دارای سیستم پیشگیرنده UntiTrap / دارای پرده های برقی جانبی برای سرنشینان عقب / شیشه های سولار
سیستم های سقفسقف جیر / پاناروما / دارای نورپردازی اسکای لانچ
سیستم روشنایی جلوچراغ های ال ای دی Adaptive دارای سیستم شستو شو / دارای سیستم چرخش در پیچ ها / سیستم نور بالا ی اتوماتیک / دی لایت
سیستم روشنایی عقبچراغ های ال ای دی / چراغ ترمز وابسته به قدرت ترمز
سنسورهای پیش فعالدارای اسکنر جاده – سیستم تشخیص عابر / رادار تابلو خوان / دارای سیستم وکیوم درب ها / دارای صندوق برقی
سیستم های کمک رانندگیرادار بین خطوط / رادار نقطه کور/ دارای رادار عقب و جلو / دارای سیستم هوشمند چرخ های عقب / دارای لاستیک RunFlat / مجهز به اتوپارک / کروز کنترل هوشمند / دارای رادار ترافیک

بی ام و سری 7

کمپانی BMW در سال 1977 پرچم‌دار خودروهای خود را بانام بی ام و سری 7 معرفی کرد. بی ام و سری 7 در رده سدان های بزرگ لوکس قرار می‌گرفت و بالاترین سطح از امکانات رفاهی را برای مشتریان BMW عرضه می‌کرد. اکنون 4 دهه از تولید اولین بی ام و سری 7 می‌گذرد و پس از 40 سال تولید بی‌وقفه، شاهد عرضه ششمین نسل از این قصر متحرک هستیم.

نسل ششم بی ام و سری 7 در سال 2015 معرفی شد که آغازگر فصلی جدید برای خودروهای BMW است. جدیدترین نسل بی ام و سری 7 به دلیل قابلیت‌های بالایی که دارد موفق به کسب جایزه معتبر لوکس‌ترین خودروی جهان در سال 2016 شده است. در حال حاضر بی ام و سری هفت را می‌توان یک سدان لوکس اصیل و باتجربه دانست که نزدیک به نیم‌قرن سابقه دارد.

طراحی بی ام و سری هفت

در نگاه اول به‌خوبی می‌توان به اصالت باواریایی BMW سری 7 پی برد. این خودرو در اصل یک خودرو مدرن و درعین‌حال کلاسیک است. جلوپنجره دوتکه کلیوی شکل معروف کمپانی BMW با حفظ اصالت طراحی خود، اکنون به اولین جلوپنجره هوشمند این کمپانی بدل شده که تنها در صورت نیاز پیشرانه به هوای بیشتر دریچه‌های آن باز می‌شود.

چراغ‌های جلوی بی ام و سری 7 متصل به جلوپنجره هوشمند طراحی‌شده که ایده اولیه آن نیز از خود BMW است. طراح ارشد ایرانی BMW یعنی نادر فقیه زاده، قسمت بیرونی بی ام و سری هفت را با الهام از اصالت 40 ساله این خودرو و مدرن‌ترین متود های طراحی این کمپانی آلمانی ترسیم کرده که نتیجه آن خودرویی زیبا و بی‌نقص بوده که شاهد هارمونی کامل بخش‌های مختلف آن هستیم.

نسل جدید بی ام و سری هفت

در نسل جدید بی ام و سری 7 شاهد بهره‌گیری از فنّاوری نوین لامپ‌های لیزری در چراغ‌های جلو هستیم. فنّاوری مدرنی که سری 7 را به خودرویی پیشگام درزمینهٔ نورپردازی در دنیای خودروها بدل می‌کند. چراغ‌های لیزری این سدان آلمانی قابلیت روشنایی مسافت بالای 600 متر را دارد که با توجه به برد 300 متری چراغ‌های LED، تحولی بزرگ در این عرصه به‌حساب می‌آید.

از دیگر ویژگی‌های بارز درزمینهٔ نورپردازی بی ام و سری 7 می‌توان به نور خوش‌آمد گویی زیر درب‌ها اشاره کرد که در زمان باز شدن درب‌ها روشن می‌شوند. درون اتاقک نیز شاهد 6 نوع نورپردازی هستیم که سرنشینان می‌توانند رنگ موردنظر خود را از میان رنگ‌های مختلف آن انتخاب نمایند. علاوه بر این سقف پانورامای بی ام و سری هفت مدرن به 15 هزار لامپ LED با طرح نمای آسمان مزین شده که تصویری زیبا از شب و ستاره‌ها را برای سرنشینان تداعی می‌کند.

مجهزترین اتاق

به مجهزترین اتاقک خودرویی دنیا خوش‌آمدید. درون اتاقک بی ام و سری 7 شما هیچ کمبودی را حس نخواهید کرد. زیرا مدرن‌ترین دستاوردهای صنعت خودرو در دل آن تعبیه‌شده است. طراحی درون اتاقک بی ام و سری 7 با پای بندی کامل به اصالت BMW طراحی‌شده اما به‌خوبی می‌توان مدرن بودن آن را لمس نمود.

تمام سرنشینان درون اتاقک بی ام و سری 7 از فضای مناسب برخوردارند که به لطف صندلی‌های تمام برقی و صندلی جمع‌شونده سرنشین جلو با زیر پایی خودکار می‌توان در ردیف عقب این قصر متحرک، آسایش صندلی بخش فرست کلاس هواپیما را تجربه کرد. به لطف وجود 8 حالت مختلف برای ماساژ در صندلی‌های این خودرو به همراه 6 نوع رایحه معطر و سیستم تهویه هوای خودکار 4 گانه، بی ام و سری 7 سفر بی‌نظیری را برای سرنشینان خود به ارمغان می‌آورد.

دنیایی از امکانات

بی ام و سری 7 با دنیایی از امکانات نوین، بهترین سفر خودرویی را برای سرنشینان خود به ارمغان می‌آورد. بی‌شک تمام هنر به‌کاررفته در دل این خودرو تنها محدود به ویژگی‌های بصری آن نبوده و باید به فناوری‌های به‌کاررفته در کالبد این خودرو نیز اشاره کرد. بی ام و سری 7 جدید اولین سدان بزرگی است که علاوه بر ترکیب هوشمندانه آلومینیوم، فولاد سخت و منیزیم، بدنه‌ای با مرکزیت کربن فشرده (Carbon Core) دارد.

استفاده از پلاستیک فشرده فیبر کربن (CFRP) تا حدود 90 کیلوگرم از وزن بی ام و سری هفت کاسته و درعین‌حال مرکز ثقل آن را پایین‌تر آورده و استحکام را به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای ارتقا داده است. نتیجه این تغییرات چابکی باورنکردنی این قصر متحرک آلمانی شده تا نهایت لذت رانندگی را در دنیای مدرن به ارمغان بیاورد.

ریموت

بی‌شک ریموت کنترل هوشمند BMW سری 7 را باید مجهزترین ریموت کنترل خودرویی جهان دانست. این ریموت کنترل قابلیت‌های فراوانی را در اختیار راننده قرار می‌دهد که بسیار کارآمد و هوشمند است. این ریموت کنترل دارای یک صفحه‌نمایش لمسی بوده که قابلیت نمایش ساعت و تاریخ، اطلاعیه‌های مربوط به سرویس، وضعیت قفل درب‌ها، شیشه‌ها و سانروف، سوخت باقی‌مانده و میزان مسافت قابل پیمایش با سوخت موجود در باک و … دارد.

اما مهم‌ترین ویژگی این ریموت کنترل هوشمند را باید پارک خودرو دانست که از بیرون خودرو و تنها با لمس قسمت مربوط به پارک این قابلیت بی‌نظیر برای مالکان بی ام و سری 7 میسر می‌شود تا خودروی خود را در محدودترین جای ممکن که قابلیت باز شدن درب‌ها در آن امکان‌پذیر نیست، پارک کنند.

صفحه نمایش

درون اتاقک BMW سری هفت صفحه‌نمایش اطلاعات 10.25 اینچی بر روی داشبورد تعبیه‌شده که تمام تنظیمات و اطلاعات مربوط به خودرو در آن قابل‌نمایش است. البته به لطف سیستم کنترل اشاره که برای اولین بار در صنعت خودرو شاهد آن هستیم، می‌توانید برخی امکانات همچون پخش موسیقی، دریافت یا رد تماس تلفنی و … را با حرکت یک انگشت یا یکدست و بدون لمس مانیتور انجام دهید.

همچنین در ردیف عقب نیز 2 صفحه‌نمایش بزرگ 10 اینچی قرارگرفته اما BMW برای آسایش هر چه بیشتر سرنشینان عقب یک تبلت 7 اینچی نیز بر روی کنسول میانی ردیف عقب تعبیه کرده که قابلیت جدا شدن از روی کنسول را دارد. علاوه بر این سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه جلو (Head Up Display) در بی ام و سری 7 جدید، پیشرفته‌تر از قبل شده و اکنون ابعاد نمایش اطلاعات در آن تا 70% افزایش‌یافته است.

نهایت لذت رانندگی

کمپانی BMW با شعار ((نهایت لذت رانندگی)) به مدت 100 سال به ساخت خودروهای رده‌بالا پرداخته است. بهترین بازده در کنار کمترین آلایندگی می‌تواند نهایت لذت رانندگی را برای BMW سواران به ارمغان بیاورد. این کمپانی از 50 سال گذشته تاکنون تحت عنوان BMW EfficientDynamics به ساخت خودروهایی با مصرف سوخت کمتر و درعین‌حال بازده بیشتر پرداخته است.

در حال حاضر تمام خودروهای تولیدشده توسط BMW به‌صورت استاندارد با فناوری BMW EfficientDynamics تولیدشده که بهترین عملکرد را با کمترین مصرف سوخت ممکن ارائه می‌دهد. تولید هر چه کمتر گاز کربن دی‌اکسید توسط خودروهای BMW به محافظت از محیط‌زیست کمک شایانی کرده است.

بی ام و سری هفت قصر متحرک

کمپانی BMW قدمت زیادی درزمینهٔ ساخت خودروهای لوکس داشته و خودروی بی ام و سری 7 را باید پرچم‌دار محصولات این کمپانی آلمانی دانست. نسل جدید بی ام و سری 7 در سال 2016 توسط BMW معرفی شد که با دنیایی از فنّاوری و نوآوری، آغازگر فصل جدید خودروهای باواریایی است.

این قصر متحرک به دلیل قابلیت‌های بالایی که داشت توانست جایزه معتبر بهترین خودروی لوکس جهان در سال 2016 را از آن خود کند. عنوانی که خود به‌تنهایی نشانگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این خودرو است. بی ام و سری 7 با دنیایی از امکانات پیشرفته و قابلیت‌های رانندگی پویا، نهایت لذت رانندگی را در دنیای مدرن به سرنشینان خود عرضه می‌کند.

ترکیب هنر ایرانی با فناوری آلمانی

ترکیب هنر ایرانی با فنّاوری آلمانی در ساخت بی ام و سری 7 ، آن را تبدیل به بهترین خودروی لوکس جهان کرده است. طراحی این BMW که با ورود خود به دنیای خودرو همه را شگفت‌زده کرد، حاصل هنریک ایرانی است. نادر فقیه زاده که پیش‌ازاین اتاقک نسل پیشین بی ام و سری هفت و جدیدترین نسل بی ام و سری 6 را طراحی کرده بود این بار هنر خود را در جدیدترین نسل سری 7 به نمایش گذاشته است.

بی ام و سری 7 جدید با استفاده از مواد سبک ساخته‌شده تا وزن آن نسبت به نسل قبل به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا کند. کاهش وزن نسل جدید بی ام و سری هفت را باید مدیون استفاده از مواد سبک‌وزن و درعین‌حال مقاوم مانند فیبر کربن در کنار فولاد، منیزیم، پلاستیک و آلومینیوم در ساخت پلت فرم و بدنه دانست.

پرفروش های قطعات یدکی

لنت ترمز
برف پاک کن
بلبرینگ چرخ
بوش طبق
دسته موتور
دیسک چرخ
شمع
کمک فنر

عرضه کننده برندهای معتبر بین المللی

ان جی کا
ماندو
ایل جین
Onnuri
ولئو
هنن
دوون
سی تی آر