کیا کادنزا 2020 با لبخندی خشن بروزرسانی شد

کیا کادنزا مدل 2020 با جلوپنجره جدید و همچنین فناوری‌های نوین از جمله صفحه نمایش 12.3 اینچی توسط شرکت این خودروساز کره‌ای بروزرسانی شد.

در این نسخه بیشترین تفاوتی که نسب به نسخه پیشین خودرو می‌توان یافت، در جلوپنجره خودرسوت که چهره‌ای به مراتب خشن‌تر به ان داده است. از جمله تغییرات دیگر در بدنه خودرو می‌توان تغییرات اعمال شده جزئی روی درب موتور این خودرو اشاره نمود. گفتنی است پروژکتورهای جلو نیز دستخوش تغییراتی شده‌اند. در قسمت انتهایی خودرو، کیا سپر عقب را طراحی مجدد نموده تا چهره‌ای جدیدتر به این خودرو ارائه دهد. علاوه بر این چراغ خطر این خودرو تغییر کرده است.

این خودرو از همان قلب تپنده 3.3 لیتری 6 سیلندر که در نسخه پیشین خودرو بود بهره می‌برد اما باید اشاره داشت که کیا روی این نسخه بهبودهای مکانیکی اعمال کرده است از جمله انها می‌توان به تغییرات منجر به کاهش صدای جاده و لرزش اشاره نمود.

در این نسخه، کیا یک صفحه نمایش شیک 12.3 اینچی لمسی را به ارمغان آورده است. در تریم گرانتر این خودرو، از نورپردازی ال ای دی بهره گرفته شده تا فضای داخلی خودرو را زیباتر نماید. افراد دوستدار تکنولوژی احتمال از شنیدن اینکه دو پورت USB قسمت صندلی شاگرد و همچنین سه پورت دیگر در قسمت سرنشینان عقب خودرو برای شارژ ابزار هوشمندشان تعبیه شده، خوشحال خواهند شد. همچنین یه شارژر بی سیم 10 وات در این خودرو قرار داده شده و سوئیچ هوشمند نیز جزو اقلام استاندارد خودرو به شمار می‌رود.

این خودرو هم اکنون با ویژگی‌های ایمنی مختلفی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد از جمله سامانه هشدار تصادف از جلو، سامانه کمک به پیشگیری از تصادف با عابر پیاده و دوچرخه سوار، و همچنین سامانه کروز کنترل هوشمند که قابلیت استفاده در ترافیک‌هایی که در آن راننده مجبور به ایستادن و حرکت کردن‌های ممتد است. این سامانه کروز کنترل همچنین از سیستم راهبری خودرو استفاده می‌کند تا پیش از رسیدن به پیچ‌ها سرعت خودرو را کاهش دهد.

این خودرو امسال برای فروش به بازار خواهد آمد و قیمت گذاری آن کمی قبلتر از فروش معین خواهد شد.

پرفروش های قطعات یدکی

لنت ترمز
برف پاک کن
بلبرینگ چرخ
بوش طبق
دسته موتور
دیسک چرخ
شمع
کمک فنر

عرضه کننده برندهای معتبر بین المللی

ان جی کا
ماندو
ایل جین
Onnuri
ولئو
هنن
دوون
سی تی آر