بی ام و سری 2

بی ام و سری 2

مشخصات فنی بی ام و سری 2

کشور تولید کنندهآلمان
نام خودروبی ام و سری 2
کلاس بدنهمینی ون
کلاس اتومبیلM Segment
وزن1445 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان4
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو205/55 R 17
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب205/55 R 17
حجم موتور1499 cc
نوع موتوربنزینی دارای توربو
تعداد سیلندرها8
تعداد سوپاپ ها12
آرایش قرار گیری سیلندرهاخطی مستقیم
محل قرار گیری موتورموتور جلو
سیستم سوخت رسانیانژکتور پاشش مستقیم
ظرفیت باک51 لیتر
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار)136 اسب بخار در 4400 – 6000 دور بر دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر)220 نیوتن متر در 1250 – 4300 دور بر دقیقه
توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر)90.7 اسب بخار بر لیتر
نوع جعبه دندهاتوماتیک
تعداد دنده (جلو)6
محل قرار گیری اهرم تعویض دندهکنسول میانی
سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت)موتور جلو دیفرانسیل جلو
نوع سیستم ترمز4 چرخ دیسکی
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلودیسکی خنک شونده
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقبدیسکی خنک شونده
نوع سیستم تعلیقمستقل
تعلیق جلومک فرسون
تعلیق عقباتصال چندگانه ( مولتی لینک )
کمک فنرهای جلوهیدرولیکی
کمک فنرهای عقبهیدرولیکی
نوع سیستم فرمانفرمان برقی
حداکثر سرعت205 کیلومتر بر ساعت
شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه)9.3 ثانیه
مصرف سوخت شهری6.3 لیتر در 100 کیلومتر
مصرف سوخت جاده ایی4.5 لیتر در 100 کیلومتر
سیکل ترکیبی مصرف سوخت5.1 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگییورو 6
کیسه های هوا ( نوع و تعداد )مجموعا 6 عدد ( راننده، سرنشین، جانبی راننده و سرنشین، پرده ای )
سیستم های پایداری و کمک رانندهسیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم توزیع الکتریکی نیروی ترمز EBD، سیستم کنترل پایداری DSC، سیستم ترمزگیر ی در حالت اضطراریBAS، سیستم کنترل نیروی رانش TCS
سیستم های امنیتی و حفاظتیقفل مرکزی( ریموت کنترل از راه دور )، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، سیستم ورود و روشن کردن خودرو بدون کلید ( Keyless )، سیستم دزدگیر ب ام و ( BMW Alarm )
نوع غربیلک3 شاخ، قابلیت تنظیم حالت رانندگی اسپورت ( سفارشی )، قابلیت کنترل سیستم مولتی مدیا از روی فرمان
سیستمهای تهویه مطبوعسیستم تهویه مطبوع اتوماتیک 2 منطقه ای
سیستم صوتی و تصویریسیستم صوتی حرفه ای با برند تجاری هارمن کاردون ( سفارشی )، قابلیت پشتیبانی از رادیو، AUX / USB / Bluetooth / Apple Car Play
سیستمهای مولتی مدیاسیستم صوتی با قابلیت پشتیبانی از رادیو، CD/Mp3
سیستم صندلیهای جلوقابلیت تنظیم دستی صندلی راننده و سرنشین، روکش چرمی صندلی ها
سیستم صندلیهای عقبصندلی عقب با قابلیت پشتیبانی از ایزوفیکس ( صندلی کودک )، قابلیت تا شوندگی صندلی های عقب جهت افزایش فضای صندوق عقب
سیستم آیینه هاتنظیم برقی آیینه های جانبی، آیینه تاشوی برقی، دارای گرمکن، آیینه های الکتروکرومیک
سیستم شیشه هاشیشه های جلو و عقب برقی ( Automatic ) ، دارای پاور ویندوز، دارای سیستم آنتی ترپ، دارای قفل کودک
سیستم های سقفدارای سانروف
سیستم روشنایی جلودارای مه شکن، سیستم روشنایی نقطه های کور ( Cornering lamp )، روشن و خاموش شدن خودکار چراغ ها ( Autolight )، دارای چراغ روشنا یی در روز ( Daylight )
سنسورهای پیش فعالسیستم هشدار برخورد، قابلیت انتخاب حالت رانندگی، سنسور باران، سنسور نقطه کور
سیستم های کمک رانندگیکروزکنترل هوشمند، کامپیوتر سفری، رادار جلو، رادار تغییر خطوط، رادار عابر پیاده،

بی ام و سری 2

از سال 2014 به سبد محصولات BMW افزوده‌شده و اکنون جایگاه ویژه‌ای در میان خودروهای این کمپانی دارد. این خودروی جدید که به‌تازگی از سوی BMW معرفی‌شده، یادآور خودروی افسانه‌ای بی ام و سری دو متعلق به دهه 1960 میلادی است. بی ام و سری 2 موفق‌ترین و پرفروش‌ترین خودروی عصر کلاسیک BMW بوده و این کمپانی آلمانی پس از 37 سال، بالاخره جانشین این خودروی موفق را در عصر جدید خود معرفی کرده است. مدل‌های بی ام و سری دو همچون نمونه کلاسیک آن متنوع بوده و به 4 مدل کوپه، کانورتیبل، مینی ون و مینی ون با طول بیشتر ختم می‌شود.

کوچک اما اسپرت بی ام و سری دو

خودروهای کوچک ازجمله کلاس‌های خودرویی بوده که معمولاً خودروهای هاچ بک و اقتصادی در آن تولید می‌شود. این در حالی است که کمپانی BMW با معرفی بی ام و سری دو کوپه، چاشنی اسپرت و هیجان را به این بخش از بازار نیز اضافه کرده است. بی ام و سری 2 کوپه یک خودروی کوچک اما اسپرت بوده که قدرت و سرعت قابل‌توجهی را از خود به نمایش می‌گذارد. سبک طراحی کاملاً متفاوت این کوپه باواریایی یک نوآوری در صنعت خودرو به‌حساب می‌آید و بدون شک باید آن را پرچم‌دار کوپه‌های اسپرت کوچک دانست. BMW سری 2 کوپه باقدرت بالا در کنار ابعاد کوچک فصل جدیدی را در عرصه خودروهای اسپرت آغاز کرده است.

ویژگی های بی ام و سری دو

تمامی ویژگی‌های بی ام و سری دو کوپه را به‌خوبی می‌توان در نگاه اول متوجه شد. ورودی‌های هوای بزرگ بر روی سپر جلو، در کنار خطوط برجسته بر روی بدنه آن خبر از یک خودروی کاملاً اسپرت می‌دهد. خودروی اسپرتی که باوجود ابعاد کوچک قدرت قابل‌توجهی را از خود به نمایش می‌گذارد. یکی دیگر از ویژگی‌های اسپرت این خودرو، رنگ‌های جذاب قابل سفارش برای آن است. رنگ‌های مهیجی همچون Valencia Orange، Melbourne Red و Estoril Blue برای بی ام و سری 2 کوپه قابل سفارش بوده که کاملاً با خصوصیات جوان‌پسند آن سازگار است.

جذابیت رنگ بندی بی ام و سری دو

جذابیت رنگ‌بندی بدنه BMW سری 2 کوپه، درون اتاقک آن نیز ادامه داشته و در این بخش نیز رنگ‌های جذابی چون Coral Red قابل سفارش است. درون اتاقک این خودروی اسپرت فضا برای 4 سرنشین در نظر گرفته‌شده تا لذت رانندگی اسپرت را در کنار دوستان خود تجربه کنید. درب‌های بی ام و سری دو به‌صورت کشیده طراحی‌شده که علاوه بر زیبایی بصری در ظاهر، سوار و پیاده شدن سرنشینان ردیف عقب را به سهولت ممکن می‌سازد. طراحی درون اتاقک به‌نوعی انجام‌شده تا حس رانندگی اسپرت و هیجان‌انگیز را به همه سرنشینان منتقل کند.

گیربکس تمام عیار بی ام و سری دو

بدون شک یکی از مهیج‌ترین بخش‌های BMW سری 2 کوپه، گیربکس 8 سرعتِ استپ ترونیک آن است. این خودروی اسپرت به یک گیربکس اسپرت تمام‌عیار مسلح شده تا لذت رانندگی اسپرت را به‌خوبی درک کنید. بی ام و سری 2 کوپه دارای 3 حالت تعویض دنده به‌صورت خودکار، دستی با اهرم تعویض دنده بر روی کنسول میانی و دستی با شیفتر های تعویض دنده در پشت غربیلک فرمان است. این گیربکس با فنّاوری بالایی ساخته‌شده و نیروی تولیدشده توسط پیشرانه را به بهترین شکل ممکن به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند تا بهترین شتاب را برای شما به ارمغان بیاورد.

طراحی برای مانور بی ام و سری دو

پیشرانه قدرتمند و پربازده شرط کافی برای خلق یک خودروی اسپرت تمام‌عیار نبوده و تنها با یک پیشرانه پربازده نمی‌توآن‌یک خودرو اسپرت کارآمد را تولید کرد. مهندسین کمپانی BMW توجه ویژه‌ای به توزیع وزن بی ام و سری 2 کوپه داشته‌اند و درنتیجه بی ام و سری دو کوپه در عین سبک‌وزن بودن از توزیع مهندسی‌شده و مرکز ثقل پایین سود می‌برد تا در سر پیچ‌ها یک مانور اسپرت و باثبات را تجربه کنید. یکی از ویژگی‌های اصلی خودروهای اسپرت پلت فرم دیفرنسیال عقب بوده که بی ام و سری 2 کوپه نیز از این قاعده مستثنا نیست.

نهایت لذت رانندگی

کمپانی BMW با شعار ((نهایت لذت رانندگی)) به مدت 100 سال به ساخت خودروهای رده‌بالا پرداخته است. بهترین بازده در کنار کمترین آلایندگی می‌تواند نهایت لذت رانندگی را برای BMW سواران به ارمغان بیاورد. این کمپانی از 50 سال گذشته تاکنون تحت عنوان BMW EfficientDynamics به ساخت خودروهایی با مصرف سوخت کمتر و درعین‌حال بازده بیشتر پرداخته است. در حال حاضر تمام خودروهای تولیدشده توسط BMW به‌صورت استاندارد با فناوری BMW EfficientDynamics تولیدشده که بهترین عملکرد را با کمترین مصرف سوخت ممکن ارائه می‌دهد. تولید هر چه کمتر گاز کربن دی‌اکسید توسط خودروهای BMW به محافظت از محیط‌زیست کمک شایانی کرده است.

سرشار از دانش و هنر

بی ام و سری 2 کوپه بادانش و هنر بالایی ساخته‌شده تا با آن‌یک رانندگی کاملاً متفاوت را تجربه کنید. این خودرو در کلاس کوپه‌های کوچک اسپرت قرار می‌گیرد که هر خودروسازی توان حضور پرقدرت در آن را ندارد. BMW مهارت خاصی در ساخت خودروهای کوچک با توانایی فنی بالا داشته و از پیشگامان این کلاس خودرویی در جهان به‌حساب می‌آید.

بی ام و سری دو به دلیل ابعاد کوچکی که دارد از محدودیت کمتری در رانندگی نسبت به دیگر خودروهای اسپرت برخوردار است. این کوپه آلمانی گزینه‌ای ایده آل برای رانندگی اسپرت در شهرهای بزرگ امروزی بوده تا هیجان را با آن تجربه کنید. همچنین مهندسین کمپانی BMW توجه ویژه‌ای به‌راحتی سرنشینان در داخل اتاقک داشته‌اند که نتیجه آن صندلی‌های دربرگیرنده و راحت برای یک رانندگی لذت‌بخش است.

یکی از کلاسیک های عالی

BMW سری 2 کوپه یکی از معروف‌ترین خودروهای کلاسیک این کمپانی آلمانی بوده و جز تأثیرگذارترین خودروهای تاریخ خودروسازی جهان به‌حساب می‌آید. در دهه 1960 میلادی، بی ام و سری دو کوپه با ورود خود به دنیای خودرو تحول عظیمی را درزمینهٔ ساخت خودروهای اسپرت کوچک ایجاد کرد.

شهرت بی‌پایان این خودرو باوجود گذشت نیم‌قرن همچنان ادامه داشته و کمپانی BMW اکنون جانشین آن را بانام بی ام و سری 2 کوپه معرفی کرده است. بی ام و سری 2 کوپه پدیده جدید صنعت خودرو در عصر حاضر بوده و با حساسیت و دقت بسیار زیادی تولیدشده تا جانشین لایقی برای BMW سری 2 کوپه افسانه‌ای باشد.

پرفروش های قطعات یدکی

لنت ترمز
برف پاک کن
بلبرینگ چرخ
بوش طبق
دسته موتور
دیسک چرخ
شمع
کمک فنر

عرضه کننده برندهای معتبر بین المللی

ان جی کا
ماندو
ایل جین
Onnuri
ولئو
هنن
دوون
سی تی آر